Lisää JHL:n jäsenetuviikkoja tarjolla Holiday Club -kohteisiin – hakuaika alkaa NYT

3.3.2023

JHL on hankkinut liiton jäsenten käyttöön lisää lomaviikkoja Holiday Club -kohteisiin Saimaalla, Saariselällä, Ylläksellä ja Vierumäellä. Käy tutustumassa näihin ja myös muihin tarjolla oleviin lomiin. Hakuaikaa on 27.3. asti. Linkki JHL:n sivulle

Hakuaikaa 27.3. asti

• Viikkojen 23–52 hakuaika on 1.3.-27.3.2023. Hakuun osallistuneiden kesken suoritetaan arvonta 29.3.
  • Arvonnassa mahdollisesti vapaaksi jääneet ajankohdat sekä peruutuspaikat tulevat varattaviksi 5.4.

Pääset tarkastelemaan JHL:n käytössä olevia lomaviikkoja ja -huoneistoja  Holiday Clubin sivuilta liiton tunnuksilla:

• käyttäjätunnus on: jhl
  • salasana on: jhlviikot

Varausjärjestelmään ja arvontoihin pääset luomalla tunnuksen. Käyttäjätunnuksen on oltava jäsennumerosi.