JÄSENEDUT

Yhdistyksemme jäsenedut:

Ravintola Neville ja Kuusankosken teatteri haluavat tarjota meidän yhdistyksemme jäsenille jäsenetuhintaisia tarjouksia.

Edut saat esittämällä jäsenkorttisi

Muistamme 50 vuotta ja 60 vuotta täyttäviä sekä eläkkeelle jääviä jäseniämme 50 euron lahjakortilla (niille, jotka ovat ilmoittaneet meille eläkkeelle jäämisestään). Myös tehtävänsä jättävää toimihenkilöä muistetaan 50 euron lahjakortilla.

Yhdistykseltä voi anoa koulutustukea JHL:n koulutuksista 50 euroa/koulutuspäivä.  Hakemus tulostetaan kotisivuilta (jhl586.jhlyhdistys.fi) ja toimitetaan tarvittavine liitteineen joko yhdistykselle osoitteeseen: Kymsote JHL 586, Sairaalankuja 2 as 2, 45750 Kuusankoski  tai suoraan taloudenhoitaja Tuija Mannarille.

JHL:n jäsenedut:

JHL on vakuuttanut jäsenensä Keskinäinen vakuutusyhtiö Turvassa. Vakuutus tarjoaa monipuolista turvaa matkoilla ja vapaa-ajalla mm

JHL tarjoaa jäsenilleen ja yhdistyksilleen useita lomapaikkoja niin Keski-Suomesta kuin Lapistakin.

Lomakeskus Livohka Posiolla

• Levimaja ja lomaosakkeet Kittilässä
  • Koskenhovin huvilat Jämsässä
  • Suojala Hartolassa
  • Holiday Club lomaosakkeet
  • Laakasalon loma-asunto Lopella
  • Hamaran mökki Sodankylässä
  • Lomahuoneisto Levillä

Teboil antaa JHL:n jäsenille alennusta bensiinistä ja dieselöljystä sekä voiteluaineista, autokemikaaleista, pesusta ja nestekaasun täytöstä

• bensiinistä ja dieselöljystä on normaalisti 2,1 snt/litra
  • Teboil-huoltamoilla 10 prosenttia alennusta voiteluaineista (koskee alle 10 litran astioita). Autokemikaaleista ja pesusta alennus on 5 prosenttia ja nestekaasun täytöstä 5 prosenttia.

Muita JHL:n etuja

Lisäksi SAK:n tarjoamat edut jäsenille