JHL:n Ammattialafoorumi on siirretty ensi vuoteen – nauti tapahtuman etkoista etänä 23.10.2020

• pe 23.10.2020

Koronapandemian tuoman epävarmuuden vuoksi JHL:n Ammattialafoorumi on siirretty vuodella eteenpäin. Uusi kokoontumisajankohta on 29.–30.10.2021. Tänä vuonna nautimme tapahtuman etkoista virtuaalisesti 23.10. Kaikki ilmoittautuneet pääsevät etkoille mukaan.

JHL on seurannut tarkoin koronapandemian kehittymistä. Tämän hetken arvioiden mukaan pandemia on edennyt Suomessa maltillisesti ja saattaa jopa tukahtua. Samanaikaisesti asiantuntijat arvioivat, että saatamme syksyllä kohdata toisen aallon, jonka ajankohta on avoin.

JHL:n Ammattialafoorumi kokoaa Tampere-taloon tuhat JHL:läistä ammattilaista. Tapahtumaan on ilmoittautunut jo nyt useita satoja jäseniä, joiden turvallisuuden haluamme taata myös korona-aikaan. Tämän vuoksi olemme JHL:ssä päätyneet siihen, että emme voi ottaa turhia riskejä emmekä siksi pysty järjestämään tilaisuutta tänä vuonna riittävän turvallisesti.

Haluamme edelleenkin koota liiton tähtiammattilaiset yhteen ja siksi emme peru vaan siirrämme tilaisuutta vuodella. Uusi ajankohta on 29.–30.10.2021. Kaikki jo ilmoittautuneet ovat automaattisesti mukana ensi vuonna. Ilmoittautuneisiin otetaan henkilökohtaisesti yhteyttä.

Jotta ilmoittautuneet eivät jäisi tänäkään vuonna täysin ilman tapahtumaa, tarjoamme ennakkopaloja virtuaalisesti 23.10.20 Ammattialafoorumi-etkoilla. Etkot järjestetään kokonaan digitaalisesti ja jokainen ilmoittautunut voi nauttia tunnelmasta kotisohvalta käsin.

Luvassa on maistiaisia Ammattialafoorumin sisällöistä. Mukana menossa myös JHL:n puheenjohtaja Päivi Niemi-Laine.

Emme unohda myöskään jäseniämme: JHL:n toimialajohtajat Håkan Ekström ja Teija Asara-Laaksonen palkitsevat vuoden 2020 Tähtiammattilaiset.

Tule sinäkin mukaan. Kerromme pian lisää, seuraa kanaviamme jhl.fi/ammattialafoorumi ja jhl.fi.